vineri, 15 februarie 2008

"RAMAN LA VASLUI"

Stefan Mardare este onorat de interesul pe care i-l arata granzii, dar vrea sa ramâna la echipa lui Munti.

Internationalul de tineret Stefan Mardare este convins ca nu va pleca pâna în vara la o alta echipa.

"Am vazut cum domnul Rednic a declarat ca m-a vrut la Rapid. S-a spus ca si Dinamo ar fi interesata de mine. Sunt flatat de interesul echipelor din Capitala, dar eu spun ca ramân la Vaslui si în retur. Nu m-a anuntat nimeni de la club ca sunt oferte pentru mine. Oricum, chiar daca ar fi, eu as afla ultimul. Sunt la Vaslui si ma pregatesc cu echipa pentru a îndeplini obiectivul. Ne dorim sa mergem în Cupa UEFA", a spus tânarul international, care a mai precizat ca s-a plictisit de cantonamente si de meciuri amicale si abia asteapta sa înceapa campionatul.

"Ma bucur ca se termina si ultimul cantonament. Nu ma simt obosit, ci mai mult sunt plictisit. Avem mai bine de o luna de când suntem departe de familii. Oricum, nu ma plâng. Am stiut care vor fi conditiile când am ales sa fac asta. Ma pregatesc în continuare, sper sa obtin rezultate cât mai bune cu FC Vaslui si, când va fi timpul, sa joc si la o echipa mai mare", a mai spus Mardare.