luni, 11 februarie 2008

Eugen Trica e dorit si de Rapid


Jucatorul celor de la CFR Cluj, Eugen Trica, a declarat intr-un interviu acordat cotidianului Libertatea, ca in perioada transferului la gruparea ardeleana, a primit o oferta de transfer si din partea echipei Rapid. "Am plecat de la TSKA Sofia pentru ca n-au fost in stare sa mai bage niste "cascaval" la contract. Nu a trecut o zi si m-au sunat de la Cluj si ne-am inteles pe loc. Si Rapidul m-a dorit, dar s-a trezit prea tarziu", a spus Trica. Mijlocasul liderului Ligii I considera ca echipa sa este inca departe de cucerirea titlului de campioana si explica ce ar putea compromite sansele clujenilor la castigarea acestui trofeu. "Nu ma consider deja campion cu CFR pentru ca nu am realizat nimic pana acum. Nu avem de ce sa fim cu nasul pe sus. Stii vorba aia: "Te ineci ca tiganul la mal!". E drept ca avem prima sansa la campionat dar trebuie sa fim foarte atenti. Mai sunt 15 etape, insa daca vom evolua ca in tur sigur vom lua titlul. Atmosfera si unitatea grupului de la Cluj sunt secretul succesului. Dar atmosfera s-ar putea strica. E de-ajuns sa si-o ia unul in cap, ca se va destrama totul. Daca vreun jucator se va considera Pele sau Maradona, s-a zis cu noi!", a explicat Trica. Trica si-a aratat, de asemenea, dezamagirea fata de neconvocarea sa la echipa nationala pentru meciul amical cu Israel si fata de participarea rara la circuitul echipei nationale. "Sincer, m-a deranjat faptul ca nu am fost convocat pentru meciul amical cu Israel. Dar asta este viata! Mergem inainte. Daca asa a decis selectionerul, nu am ce sa fac decat sa muncesc si mai mult, sa demonstrez ca merit sa prind si eu un loc la Euro. Regret ca am fost ignorat. Consider ca puteam oferi mai mult echipei nationale daca eram bagat in seama. Azi, as fi fost 100% titular in linia mediana. Dar daca am fost chemat o data si dupa aceea peste sapte ani... Pentru asta trebuia sa fiu permanent in circuitul nationalei", a spus Trica.