miercuri, 6 februarie 2008

Astra pariuri Sportive

SOC Sefii de la CFR ascund de antrenor cât câstiga jucatorii. ProSport a aflat sumele cu care sunt remunerati titularii.

Vorbesc dupa fiecare meci. Discuta transferurile la echipa. Cu toate acestea, Andone a fost "sarit" de Paszkany si Muresan când a venit vorba de cât câstiga jucatorii pe care-i pregateste.

Patronul ardelenilor s-a laudat recent ca are o colaborare perfecta cu antrenorul sau. "Fata de ceilalti tehnicieni cu care am mai lucrat, Ando nu are nicio jena sa vina si sa discute cu mine probleme legate de jocul echipei. Nu i-am impus niciun fotbalist, dar nu pot sa nu am o parere daca vad ca unul din teren are o evolutie mai slaba

timp de patru sau cinci meciuri", a dezvaluit Paszkany. Cu toate acestea, finantatorul CFR-ului a admis ca "Falcosul" nu stie cu cât sunt platiti elevii sai. "Am evitat acest subiect pentru ca e mai bine ca Ando sa nu se gândeasca la ce salarii au baietii atunci când pregateste prima echipa", a detaliat bossul liderului.

Declaratiile lui Paszkany au fost confirmate de Andone. "Intr-adevar, eu nu cunosc salariile fotbalistilor mei. Aflu si eu din ziare cu cât sunt platiti baietii", a admis antrenorul clujenilor